Security Pakket
Bij alle boekingen krijg je als huurder het NOVASOL Security Pakket, zonder dat daarvoor bijkomende kosten worden berekend. Hieronder staat kort beschreven welke garanties wij je bieden met dit pakket. Vanzelfsprekend kun je alle informatie ook vinden in de Huurvoorwaarden.
Zekerheid bij annulering
Indien je jouw vakantie moet annuleren in verband met ziekte of overlijden van 1e of 2e graads familie, dan geven wij je een compensatie in relatie tot je annulering. Dit geldt ook bij eventuele brand in je eigen huis, wat het voor jou onmogelijk maakt om te reizen. Deze garantie geldt tot op de dag van aankomst 12.00 uur.
In dit soort gevallen dien je onmiddellijk contact op te nemen met je reisagent of rechtstreeks met NOVASOL en ook schriftelijk te kunnen aantonen wat er is gebeurd middels bijvoorbeeld een doktersverklaring, een overlijdensakte of een politierapport. Je kunt meer lezen over deze garantie in de huurvoorwaarden.
Let op: Dit is geen annuleringsverzekering, mocht je deze ook willen afsluiten dan raden wij je aan dit te doen via je eigen verzekeringsmaatschappij.
Zekerheidsgarantie
NOVASOL biedt gratis een extra Zekerheidsgarantie aan. Dit betekent dat je jouw vakantie kunt annuleren of wijzigen, tot 8 dagen voor geplande aankomst in één van de volgende gevallen. Dit geldt als je onvrijwillig werkeloos wordt, of wanneer je een nieuw arbeidscontract aangaat dat je niet de mogelijkheid geeft van je geboekte vakantie gebruik te maken. In deze gevallen kun je je boeking kosteloos (m.u.v. administratiekosten) annuleren, of zelfs kosteloos overdragen aan een ander persoon.
Deze zekerheidsgarantie beschermt je ook als huurder van het vakantiehuis. Gezien het feit dat bijna al onze huizen verschillende eigenaren hebben kan het voorkomen dat een huiseigenaar in de problemen komt en het huis onverhoopt niet meer kan verhuren. In dit soort gevallen verplichten wij onszelf voor je actie te ondernemen met als doel een alternatief vakantiehuis voor je te vinden..
Geld-Terug-Garantie
De Geld-Terug-Garantie is er voor gasten die ervoor hebben gekozen om in een luxe vakantiehuis met binnenzwembad te verblijven. Deze garantie houdt in dat je een deel van je geld terugkrijgt indien het zwembad niet te gebruiken is. Indien deze situatie zich voordoet, dient je onmiddellijk contact op te nemen met NOVASOL, dit is het enige dat je hoeft te doen.
De garantie gaat in op het moment dat je de melding bij ons doet. Vanaf dat moment krijgt NOVASOL 24 uur om de schade te herstellen. Indien dat niet mogelijk blijkt, dan kun je er voor kiezen het vakantiehuis te verlaten en je geld terug te krijgen voor de resterende periode, of te kiezen van een alternatief NOVASOL vakantiehuis. In dit geval hoef je niet bij te betalen voor de extra schoonmaakkosten bij vertrek, en indien het alternatief goedkoper is dan het oorspronkelijke vakantiehuis, dan krijg je het verschil terugbetaald!
Beste Prijs Garantie
Door onze Beste Prijs Garantie ben je er absoluut van verzekerd dat je de laagste prijs betaalt voor het huis dat je geboekt hebt. We garanderen onze beste prijzen voor alle vakantiehuizen en indien je hetzelfde vakantiehuis tegen dezelfde condities bij een andere aanbieder voor een lagere prijs kan boeken, dan betalen wij het verschil aan je terug.